avatar

xywa Polsson
miasto Toruń
przejechał 37043.23 km
w terenie 5654.50 km (15.26%)
jadąc średnio 21.94 km/h
przesiedział 70d 08h 03m
ponad 100 km 71 razy
max rocznie 7083 km (2012)
max miesięcznie 2165 km (lipiec 2011)
max dziennie 338 km (sierpień 2011)
max chwilowo 69.8 km/h (Przełęcz Stožecké Sedlo, lipiec 2010)
najwyżej 1670 m n.p.m. (Sliezsky Dom, lipiec 2012)

run-log.com

Sierpień, 2008

Trasa: Skępe - Wioska -

Sobota, 30 sierpnia 2008 • dodano: 31.08.2008 | Komentarze 0

Trasa: Skępe - Wioska - Chodorążek - Wolęcin - Kikół - Dąbrówka - Liciszewy - Kijaszkowo - Mazowsze - Świętosław - Zębowo - Łążyn - Dobrzejewice - Brzozówka - Złotoria - Toruń.

Jak już pisałem - miałem wstać rano i pomknąć zwiedzać okolicę po czym wrócić do Torunia, ale jak to w takich przypadkach bywa zamiast wstać rano to rano kładłem się spać. Wstałem po dwunastej więc wszelkie plany wycieczkowe trzeba było odłożyć na następny raz. Śniadanie, pakowanie i wyjazd.

Zmieniłem trochę początkową trasę i zyskałem na tym całe dwa kilometry. Generalnie jechało się ciężko. Po pierwsze z powodu meganiewyspania a po drugie z powodu wiatru, który walił idealnie w twarz na całej długości trasy i o ile wczoraj średnia ponad 25 km/h przyszła bez najmniejszego problemu o tyle dziś średnia ponad 22 km/h to ciągłe mocne naciskanie na pedały i próby trzymania równego tempa.

W każdym bądź razie było to bardzo udane zakończenie rowerowego sierpnia.

Trasa: Toruń - Złotoria

Piątek, 29 sierpnia 2008 • dodano: 31.08.2008 | Komentarze 0

Trasa: Toruń - Złotoria - Brzozówka - Dobrzejewice - Łążyn - Zębowo - Świętosław - Mazowsze - Kijaszkowo - Liciszewy - Dąbrówka - Kikół - Grodzień - Makówiec - Chodorążek - Wioska - Skępe.

Dość spontanicznie do Skępego, czyli ulubionego miasteczka z czasów licealnych. Okazało się, że Marek siedzi na miejscu. Do tego miał przyjechać Emil więc zrobiło się małe spotkanie klasowe. Plan był taki, żeby u Marka przekimać i następnego dnia rano ruszyć co najmniej w stronę Dobrzynia n/Wisłą a najlepiej do Płocka i wrócić w sobotę wieczorem do domu, bo praca na mnie czekała.

Zapakowałem sakwę i wyruszyłem. Była naprawdę dość ciężka i było to odczuwalne szczególnie na podjazdach. Niemniej wiatr wiał tak idealnie w plecy, że w ogóle nie mecząc się osiągnąłem super średnią. Traska fajna choć momentami asfalt za bardzo poniszczony. Od Świętosławia niemal do samego Skępego same jeziorka i całkiem fajne pagórki. Naprawdę przyjemnie się jechało.

Na miejscu tworzenie obiadu, film na kompie, przechadzka wokół jeziora, czyli jak za starych dobrych czasów. Stare, dobre Skępe.
Kategoria 50 - 100

Do Nat lasem, powrót szosą.

Środa, 27 sierpnia 2008 • dodano: 27.08.2008 | Komentarze 0

Kategoria 0 - 50

Takie tam kręcenie. Najpierw

Wtorek, 26 sierpnia 2008 • dodano: 26.08.2008 | Komentarze 0

Takie tam kręcenie. Najpierw okolice Barbarki a powrót do domu przez Przysiek i Bydgoską.

III Maraton MTB Golubska

Sobota, 23 sierpnia 2008 • dodano: 23.08.2008 | Komentarze 2

III Maraton MTB Golubska Starówka, czyli mój pierwszy raz.

Trochę bolało, trochę się pobrudziłem, trwało trochę dłużej niż myślałem, ale było warto!

Pobudka o 8.00 i śniadanie przed telewizorem kibicując Mai. Kiedy wjechała na metę ja wychodziłem z domu. Rower w samochodzie. Można było jechać.

W Golubiu zarejestrowałem się w biurze zawodów i wróciłem do samochodu przygotować się do startu. Najpierw start honorowy i przejazd na start właściwy. Ustawiłem się niemal na samym końcu stawki. Pierwsze dwa kilometry szosą to tempo nie schodzące poniżej 35 km/h, co niekoniecznie jest dla mnie codziennością. Wjechaliśmy w teren i zacząłem bardzo powoli przesuwać się do przodu. Tempo po 20 km przekraczało 25 km/h. Potem zaczęło się trochę górek i systematycznie tempo spadało. W okolicach 50-tego km nie widząc żadnych oznaczeń pojechałem za poprzedzającym mnie gościem. Chwilę pobłądziliśmy, ale przez jakieś mokradła udało się wrócić na trasę. Natomiast na 60-tym km miałem już dość i przez krótki czas wlokłem się powolutku. Ostatnie kilometry to niby jakiś tam sprint choć na mecie stwierdziłem, że mogło być zdecydowanie lepiej. No ale pierwsze koty za płoty...

Po maratonie przyszedł czas na prysznic, obiadek, małe pogawędki, dekoracje i losowanie nagród...

Mój pierwszy maraton, czyli wszystko, co widziałem było dla mnie nowe. Fajnie wygląda wielobarwna zgraja rowerzystów. Muszę sobie sprawić spd, no bo jak ja wyglądam?! Nie ma absolutnie przypadkowych osób.

Pogoda w trakcie wyścigu wyśmienita. Nie za ciepło, nie za zimno. Ważne, że nie padało. Mogłoby trochę mniej wiać.

Trasa jak dla mnie trudna. Szczególnie po nocnych opadach. Pełno błota, kałuż, trochę trawy a nawet i plaża się znalazła.

Generalnie było bardzo fajnie, ale następnym razem chciałbym poprawić trochę swoją pozycję. 89/138 w open i 29/44 w M2.

A tak w ogóle to wygrałem takie okularki ;-)))

Znalezione na stronie maratonu - wjazd na metę

Kategoria 50 - 100, zawody

Dość spontanicznie.

Pobudka

Poniedziałek, 18 sierpnia 2008 • dodano: 18.08.2008 | Komentarze 0

Pobudka po siódmej, śniadanie, małe pakowanie i w drogę. Ruszyłem równo kwadrans po ósmej. Po godzinie i dwudziestu minutach jazdy szosą przy średniej 25 km/h byłem na moście w Fordonie skąd skierowałem się na całkiem przyjemne podjazdy i zjazdy. Kolejno mijałem: Jarużyn (podjazd), Strzelce Górne, Gądecz, Włóki (długi zjazd serpentynami), Strzelce Dolne, Stzelce Górne (podjazd) i ponownie Jarużyn. Po prawie górskiej, w szczególności jak na kujawsko - pomorskie, jeździe skierowałem się lasem w stronę Osielka skąd chciałem zwiedzić Myślęcinek. Jako, że nie było oznaczeń to dojechałem do samej Bydgoszczy i musiałem wracać. Kiedy dotarłem miło się zaskoczyłem ogromem terenu i całkiem fajnym jego zagospodarowaniem. Po samym Myślęcinku zrobiłem ponad 20 km. Chwila odpoczynku, namiastka obiadu w postaci hamburgera i w drogę powrotną. Bydgoszcz minąłem bardzo sprawnie i do Torunia wybrałem się przez Ostromecko, Skłudzewo, Łążyn, Zamek Bierzgłowski i Barbarkę.

Świetny wypad, fantastyczna pogoda (tylko rano było chłodno i musiał być długi rękaw a podczas powrotu momentami za bardzo wiało w twarz) no i rekordowa średnia na dystansie powyżej 100 km. Ponadto wreszcie udało się pojeździć po pagórkach. Całkiem fajna zabawa. Ja chcę w góry!
Kategoria > 100

Trasa: Toruń - Przysiek

Czwartek, 14 sierpnia 2008 • dodano: 14.08.2008 | Komentarze 1

Trasa: Toruń - Przysiek - Rozgarty - Górsk - Zławieś Wielka - Rzęczkowo - Bierzgłowo - Zamek Bierzgłowski - Pigża - Różankowo - Toruń.

Z dzisiejszej jazdy jestem naprawdę bardzo zadowolony.

Pierwsze 20 km szosą na Bydgoszcz zrobione w tempie ~26 km/h. Jadąc dalej już w kierunku Łubianki średnia nieznacznie się posypała a na dokładkę był spory podjazd pod Rzęczkowo. Od tego momentu trzymałem tempo w okolicach 30 km/h. U Nat skończyłem z 27,3 km/h. Powrót do domu w rekordowym czasie 20,5 min i średnia jak widać. Jak na mnie to już naprawdę wyczyn.

Od Nat do

Środa, 13 sierpnia 2008 • dodano: 13.08.2008 | Komentarze 0

Od Nat do domu.

Na stadion i do Nat.

Wtorek, 12 sierpnia 2008 • dodano: 12.08.2008 | Komentarze 0

Do Łubianki pomóc co

Piątek, 8 sierpnia 2008 • dodano: 08.08.2008 | Komentarze 0

Do Łubianki pomóc co nieco przy budującym się domu i ogólnie zobaczyć jak tam idzie. Na zimę będę miał 5 km więcej do Nat w jedną stronę. Potem do Pigży. Powrót ok 20-tej zobaczywszy przez okno ciemne niebo nad Łubianką ostro pociskając uciekając przed deszczem. W lesie momentami ciemno, strasznie i wietrznie.